Jeśli dokument strategii jest zbyt obszerny i nudny, to niewielu go zna i czyta
Jeśli nie stosuje się skutecznej metodologii planowania strategicznego, to może się zdarzyć, że będziemy kreować misje, wizje i halucynacje
Jeśli kluczowi uczestnicy nie są zmotywowani, to proces tworzenia strategii nie ma końca
Strategia zaplanowana, a nie wdrażana, to tylko dokument na półce zwany „półkownikiem”
Zdarza się, że strategie nie są skutecznie wdrażane, bo nie robi się tego w sposób systemowy w oparciu o monitoring, ewaluację i nowelizację
usługi szkoleniowe, doradcze, coachingowe i mentoringowe wspierające proces tworzenia strategii rozwoju organizacji/ podmiotu ekonomii społecznej / przedsiębiorstwa – pobierz listę klientów strategii
opracowanie dokumentu strategii/programu rozwoju społeczno-gospodarczego jednostki samorządu terytorialnego
przeprowadzenie badań społecznych na potrzeby części diagnostycznej i prognostycznej w strategii
moderowanie spotkań przedstawicieli pracujących nad dokumentem strategii
przeprowadzenie procesu konsultacji społecznych dokumentu
przygotowanie systemu monitorowania i ewaluacji realizacji strategii oraz wszelkich niezbędnych dokumentów wykonawczych
opracowanie dokumentu strategii rozwoju organizacji w oparciu o autorskie narzędzie Matryce Strategiczne gwarantujące zachowanie wewnętrznej spójności i przejrzystości dokumentu planistycznego
wspieranie procesu zarządzania zmianą w organizacji nakierowaną na jej rozwój
Lufthansa wspiera żurawie. Food truck, czyli knajpki na czterech kółkach dbają o wysoką jakość sprzedawanych dań oraz o przejrzystość łańcucha dostaw produktów. Sąsiad kupuje jajka od kur z wolnego wybiegu, a ty?
Czy twoja firma, organizacja, instytucja jest odpowiedzialna społecznie? Jak jej funkcjonowanie wpływa na życie pracowników, środowisko naturalne, lokalną społeczność?
Tym, co w najbliższej przyszłości będzie przesądzało o podjęciu przez klienta decyzji o zakupie towaru czy usługi będzie nie marka, produkt, cena, czy umiejętności marketingowe, a ZAUFANIE. Obecnie już nie wystarczy prowadzenie działalności charytatywnej, czy też sporadyczne dbanie o środowisko naturalne. Konieczne jest stworzenie takiego modelu biznesowego, który u swoich podstaw będzie opierał się na tworzeniu wartości społeczno-ekonomicznej (ang. CSV- Creating Shared Value). Prowadzone działania biznesowe będą nie tylko przynosiły zyski, ale także wspierały rozwój społeczno-ekonomiczny. Daleka przyszłość? Może, ale jeszcze kilka lat temu nie wierzono w bankowość elektroniczną, a teraz niektóre państwa planują zrezygnować z pieniędzy papierowych.
Przeprowadzenie diagnozy w twojej firmie w oparciu o autorskie narzędzia do oceny „stanu CSR”
Przeprowadzenie grup kreatywnych z zakresu tworzenia i wybór pomysłów na działania CSR
Pomoc przy opracowaniu strategii CSR
Opracowanie raportu społecznej odpowiedzialności biznesu
Rozwiązania z zakresu komunikowania działań CSR (facebook, blog, klipy video)
Poszukiwanie partnerów społecznych, przykłady dobrych praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu
Udostępnianie rozwiązań dostosowanych do realiów funkcjonowania mikro, małych i średnich firm i organizacji